Indkomne forslag


Indkomne forslag

( til behandling på generalforsamling i 2025)



Behandling af forslag

Forslag skal afleveres senest den 1. februar 2025. Forslag sendes på mail til hojdedraget@hojdedraget.dk

Indkomne forslag vil blive behandlet på bestyrelsesmøderne inden generalforsamlingen. 


Overvejelser du bør gøre dig, hvis du har et forslag du gerne vil fremsætte.

Et forslag skal altid være velovervejet, gennemarbejdet og velbegrundet.

  • Beskriv forslaget så detaljeret som muligt, så det er forståeligt hvad det omfatter.
  • Begrund hvorfor forslaget er vigtigt/interessant, hvem har benefit af forslaget, og hvorfor har de det.
  • Hvis muligt:
    • Angiv en forventet pris forslaget vil koste at gennemføre.
    • Angiv om der er vedligeholdelsesomkostninger forbundet til forslaget.
    • Beskriv om forslaget vil medføre reduktion af andre eksisterende omkostninger.
    • Beskriv hvad konsekvenserne er hvis forslaget ikke gennemføres.
    • Beskriv hvad vi skal være opmærksomme på i forbindelse med implementeringer af forslaget.